Krajowy Plan Odbudowy - logo
Rzeczpospolita Polska - logo
NextGenerationEU - logo

Obiekty

Obiekt WD-1 w km 3+920,28 drogi DK8

            Projektowany obiekt inżynierski służy do przeprowadzenia drogi krajowej nr 8 ponad przeszkodą, którą stanowi droga gminna 103963B. Obiekt zaprojektowano w formie ustroju ramowego, jednoprzęsłowego. Konstrukcję płyty stanowią prefabrykowane belki strunobetonowe typu Kujan NG.

Charakterystyczne parametry techniczne WD-1:

Długość całkowita konstrukcji: .................................................................................. 15,115 m

Rozpiętości w osi drogi............................................................................................. 14,209 m

Szerokość całkowita: ................................................................................................. 13,55 m

Wysokość konstrukcyjna: ............................................................................................ 1,01 m

Skrajnia pod obiektem:

          - drogowa: ................................................................................................. min. 4,70 m

Kąt skrzyżowania z drogą:.............................................................................................. 62,2°

Projektowana klasa obciążenia wg PN-EN 1991-2:2003................................................. klasa I

 

 

Obiekt MD-2 w km 4+333,48 drogi DK 8

            Projektowany obiekt inżynierski służy do przeprowadzenia drogi krajowej nr 8 ponad przeszkodami, które stanowią szlak migracji zwierząt średnich i rów melioracyjny nr 1. Obiekt zaprojektowano w formie ustroju ramowego, jednoprzęsłowego. Konstrukcję płyty stanowią prefabrykowane belki strunobetonowe typu Kujan NG.

Charakterystyczne parametry techniczne MD-2:

Długość całkowita konstrukcji: .................................................................................... 11,60 m

Rozpiętości w osi konstrukcji...................................................................................... 10,80 m

Szerokość całkowita: ................................................................................................. 14,70 m

Wysokość konstrukcyjna: ............................................................................................ 0,92 m

Skrajnia pod obiektem:

          - szerokość przejścia: ...................................................................................... 2×3,0 m

          - wysokość przejścia: ......................................................................................... 3,15 m

Kąt skrzyżowania z rzeką:.................................................................................................. 90°

Projektowana klasa obciążenia wg PN-EN 1991-2:2003................................................. klasa I

 

 

Obiekt ES-3 w km 4+955,46 drogi DK 8

      Projektowany obiekt inżynierski służy do przeprowadzenia drogi krajowej nr 8 ponad przeszkodami, które stanowią: droga gminna 103964B, rów melioracyjny nr 2 oraz szlak migracji zwierząt średnich. Obiekt zaprojektowano w formie ustroju płytowo-belkowego, 6-przęsłowego. Konstrukcję pomostu stanowią prefabrykowane belki strunobetonowe typu T oraz płyta żelbetowa.

 

Charakterystyczne parametry techniczne ES-3:

Długość całkowita konstrukcji: .................................................................................. 146,00 m

Rozpiętości w osi konstrukcji................................................. 17,80 m + 4 × 27,00 m + 17,80 m

Szerokość całkowita: ................................................................................................. 13,90 m

Wysokość konstrukcyjna: ............................................................................................ 1,54 m

Skrajnia pod obiektem:

          - drogowa: ................................................................................................ min. 4,70  m

          - szerokość przejścia: ...................................................................................... 12,00 m

          - wysokość przejścia: ......................................................................................... 3,50 m

Kąt skrzyżowania z drogą:.............................................................................................. 99,9°

Projektowana klasa obciążenia wg PN-EN 1991-2:2003................................................. klasa I

 

 

Obiekt MD-6 w km 6+639,55 drogi DK 8

      Projektowany obiekt inżynierski służy do przeprowadzenia drogi krajowej nr 8 ponad przeszkodami, które stanowią szlak migracji zwierząt średnich i rów melioracyjny nr 4. Obiekt zaprojektowano w formie ustroju ramowego, jednoprzęsłowego. Konstrukcję płyty stanowią prefabrykowane belki strunobetonowe typu Kujan NG.

 

Charakterystyczne parametry techniczne :

Długość całkowita konstrukcji: .................................................................................... 13,60 m

Rozpiętości w osi konstrukcji...................................................................................... 12,80 m

Szerokość całkowita: ................................................................................................. 14,30 m

Wysokość konstrukcyjna: ............................................................................................ 1,00 m

Skrajnia pod obiektem:

          - szerokość przejścia: ...................................................................................... 2×4,0 m

          - wysokość przejścia: ......................................................................................... 3,50 m

Kąt skrzyżowania z rzeką:.................................................................................................. 90°

Projektowana klasa obciążenia wg PN-EN 1991-2:2003................................................. klasa I

 

 

Obiekt WD-7 w km 6+941,29 drogi DK 8

      Projektowany obiekt inżynierski służy do przeprowadzenia drogi krajowej nr 8 ponad przeszkodą, którą stanowi droga gminna nr 9B, publiczna dz. nr 407 w obrębie ew. Skindzierz. Obiekt zaprojektowano w formie ustroju ramowego, jednoprzęsłowego. Konstrukcję płyty stanowią prefabrykowane belki strunobetonowe typu Kujan NG.

 

Charakterystyczne parametry techniczne :

Długość całkowita konstrukcji: .................................................................................... 13,35 m

Rozpiętości w osi konstrukcji...................................................................................... 12,55 m

Szerokość całkowita: ................................................................................................. 14,05 m

Wysokość konstrukcyjna: ............................................................................................ 1,01 m

Skrajnia pod obiektem:

          - drogowa: ................................................................................................. min. 4,70 m

Kąt skrzyżowania z drogą:................................................................................................. 90°

Projektowana klasa obciążenia wg PN-EN 1991-2:2003................................................. klasa I

 

 

Obiekt WD-13 w km 10+218,80 drogi DK 8

      Projektowany obiekt inżynierski służy do przeprowadzenia drogi krajowej nr 8 ponad przeszkodą, którą stanowi droga powiatowa DG1334B. Obiekt zaprojektowano w formie ustroju ramowego, jednoprzęsłowego. Konstrukcję płyty stanowią prefabrykowane belki strunobetonowe typu Kujan NG.

 

Charakterystyczne parametry techniczne :

Długość całkowita konstrukcji: .................................................................................... 14,11 m

Rozpiętości w osi konstrukcji...................................................................................... 13,31 m

Szerokość całkowita: ................................................................................................. 14,05 m

Wysokość konstrukcyjna: ............................................................................................ 1,00 m

Skrajnia pod obiektem:

          - drogowa: ................................................................................................. min. 4,80 m

Kąt skrzyżowania z drogą:.............................................................................................. 88,1°

Projektowana klasa obciążenia wg PN-EN 1991-2:2003................................................. klasa I

 

 

Obiekt MD-14 w km 10+589,37 drogi DK 8

      Projektowany obiekt inżynierski służy do przeprowadzenia drogi krajowej nr 8 ponad przeszkodami, które stanowią: rzeka Maryna oraz szlak migracji zwierząt średnich. Obiekt zaprojektowano w formie ustroju ramowego, jednoprzęsłowego. Konstrukcję płyty stanowią prefabrykowane belki strunobetonowe typu Kujan NG.

 

Charakterystyczne parametry techniczne :

Długość całkowita konstrukcji: .................................................................................... 15,10 m

Rozpiętości w osi konstrukcji...................................................................................... 14,30 m

Szerokość całkowita: ................................................................................................. 14,30 m

Wysokość konstrukcyjna: ............................................................................................ 0,97 m

Skrajnia pod obiektem:

          - szerokość przejścia: .................................................................................... 2×4,50 m

          - wysokość przejścia: ......................................................................................... 3,15 m

Kąt skrzyżowania z rzeką:.................................................................................................. 90°

Projektowana klasa obciążenia wg PN-EN 1991-2:2003................................................. klasa I

 

 

Obiekt PZDs-17  w km 12+181,43 drogi DK 8

      Projektowany obiekt inżynierski służy do przeprowadzenia drogi krajowej nr 8 ponad przeszkodami, które stanowią szlak migracji zwierząt średnich i rów melioracyjny nr 13. Obiekt zaprojektowano w formie ustroju ramowego, jednoprzęsłowego. Konstrukcję płyty stanowią prefabrykowane belki strunobetonowe typu Kujan NG.

 

Charakterystyczne parametry techniczne :

Długość całkowita konstrukcji: .................................................................................... 11,10 m

Rozpiętości w osi konstrukcji ...................................................................................... 10,30 m

Szerokość całkowita: ................................................................................................. 14,25 m

Wysokość konstrukcyjna: ............................................................................................ 0,88 m

Skrajnia pod obiektem:

          - szerokość przejścia: .................................................................................... 2×3,00 m

          - wysokość przejścia: ......................................................................................... 3,50 m

Kąt skrzyżowania z rzeką:............................................................................................... 88,6°

Projektowana klasa obciążenia wg PN-EN 1991-2:2003................................................. klasa I

 

 

Obiekt PZM-18  w km 13+043,94 drogi DK 8

      Projektowany obiekt inżynierski służy do przeprowadzenia drogi krajowej nr 8 ponad przeszkodą, którą stanowi droga gminna nr 131141B. Obiekt zaprojektowano w formie ustroju ramowego, jednoprzęsłowego. Konstrukcję płyty stanowią prefabrykowane belki strunobetonowe typu Kujan NG.

 

Charakterystyczne parametry techniczne :

Długość całkowita konstrukcji: .................................................................................... 18,72 m

Rozpiętości w osi konstrukcji...................................................................................... 17,92 m

Szerokość całkowita: ................................................................................................. 13,10 m

Wysokość konstrukcyjna: ............................................................................................ 1,07 m

Skrajnia pod obiektem:

          - drogowa: ................................................................................................. min. 4,70 m

Kąt skrzyżowania z drogą:............................................................................................. 84,90°

Projektowana klasa obciążenia wg PN-EN 1991-2:2003................................................. klasa I

 

 

Obiekt PZDd-19  w km 13+524,88 drogi DK 8

      Projektowany obiekt inżynierski służy do przeprowadzenia drogi krajowej nr 8 ponad przeszkodą, którą stanowi szlak migracji zwierząt dużych. Obiekt zaprojektowano w formie ustroju ramowego, jednoprzęsłowego. Konstrukcję płyty stanowią prefabrykowane belki strunobetonowe typu Kujan NG.

 

Charakterystyczne parametry techniczne :

Długość całkowita konstrukcji: .................................................................................... 15,30 m

Rozpiętości w osi konstrukcji...................................................................................... 14,50 m

Szerokość całkowita: ................................................................................................. 14,25 m

Wysokość konstrukcyjna: ............................................................................................ 0,98 m

Skrajnia pod obiektem:

          - szerokość przejścia: ...................................................................................... 13,50 m

          - wysokość przejścia: ......................................................................................... 3,50 m

Kąt skrzyżowania z …….:.................................................................................................. 90°

Projektowana klasa obciążenia wg PN-EN 1991-2:2003................................................. klasa I

 

 

Obiekt WD-22 w km 16+310 drogi DK 8

      Projektowany obiekt inżynierski służy do przeprowadzenia drogi krajowej nr 8 ponad przeszkodą, którą stanowi droga gminna nr 131156B wraz z rezerwą pod ciąg pieszo-rowerowy. Obiekt zaprojektowano w formie ustroju ramowego, jednoprzęsłowego. Konstrukcję płyty stanowią prefabrykowane belki strunobetonowe typu Kujan NG.

 

Charakterystyczne parametry techniczne :

Długość całkowita konstrukcji: .................................................................................... 13,60 m

Rozpiętości w osi konstrukcji...................................................................................... 12,80 m

Szerokość całkowita: ................................................................................................. 13,10 m

Wysokość konstrukcyjna: ............................................................................................ 0,98 m

Skrajnia pod obiektem:

          - drogowa: ................................................................................................. min. 4,70 m

Kąt skrzyżowania z drogą:.............................................................................................. 89,5°

Projektowana klasa obciążenia wg PN-EN 1991-2:2003................................................. klasa I

 

 

Obiekt MD-23 w km 16+414,43 drogi DK 8

      Projektowany obiekt inżynierski służy do przeprowadzenia drogi krajowej nr 8 ponad przeszkodami, które stanowią: rzeka Olszanka oraz szlak migracji zwierząt dużych. Obiekt zaprojektowano w formie ustroju płytowo-belkowego, trójprzęsłowego. Konstrukcję pomostu stanowią prefabrykowane belki strunobetonowe typu T oraz płyta żelbetowa.

 

Charakterystyczne parametry techniczne :

Długość całkowita konstrukcji: .................................................................................... 41,10 m

Rozpiętości w osi konstrukcji....................................................... 10,00 m + 18,60 m + 10,00 m

Szerokość całkowita: ................................................................................................. 14,25 m

Wysokość konstrukcyjna: ............................................................................................ 1,19 m

Skrajnia pod obiektem:

          - szerokość przejścia: .................................................................................... 2×9,00 m

          - wysokość przejścia: ......................................................................................... 4,50 m

Kąt skrzyżowania z drogą:................................................................................................. 90°

Projektowana klasa obciążenia wg PN-EN 1991-2:2003............................................... klasa I

 

Obiekt WD-24 w km 16+586,24 drogi DK 8

               

Projektowany obiekt inżynierski służy do przeprowadzenia drogi krajowej nr 8 ponad przeszkodą jaką stanowi droga powiatowa nr 1339B. Obiekt zaprojektowano w formie ustroju ramowego, jednoprzęsłowego. Konstrukcję płyty stanowią prefabrykowane belki strunobetonowe typu Kujan NG. 

 

Charakterystyczne parametry techniczne :

Długość całkowita konstrukcji: ...................................................................................14,24 m

Rozpiętości w osi konstrukcji:.................................................................................... 13,43 m

Szerokość całkowita:..................................................................................................13,10 m

Wysokość konstrukcyjna:...........................................................................................0,97 m

Skrajnia pod obiektem:

                - drogowa: ............................................................................................ min. 4,80 m

Kąt skrzyżowania z drogą: ...........................................................................................  82°

Projektowana klasa obciążenia wg PN-EN 1991-2:2003............................................  klasa I

 

 

Obiekt WD-5 w km 6+516,44 drogi DK 8

               

Projektowany obiekt inżynierski służy do przeprowadzenia drogi gminnej nr 103962B nad przeszkodą, którą stanowi droga krajowa nr 8. Obiekt zaprojektowano w formie ustroju płytowo-belkowego, jednoprzęsłowego. Konstrukcję pomostu stanowią prefabrykowane belki strunobetonowe typu T oraz płyta żelbetowa.

 

 

Charakterystyczne parametry techniczne :

Długość całkowita konstrukcji:...................................................................................20,53 m

Rozpiętości w osi konstrukcji ................................................................................... 20,10 m

Szerokość całkowita:  .............................................................................................  10,85 m

Wysokość konstrukcyjna: .......................................................................................... 1,28 m

Skrajnia pod obiektem:

                - drogowa: ...........................................................................................  min. 5,0 m

Kąt skrzyżowania z drogą:..............................................................................................  90°

Projektowana klasa obciążenia wg PN-EN 1991-2:2003.........................................   klasa II

 

Obiekt WD-15 w km 11+302,65 drogi DK 8

               

Projektowany obiekt inżynierski służy do przeprowadzenia drogi gminnej nr 103468B nad przeszkodą, którą stanowi droga krajowa nr 8. Obiekt zaprojektowano w formie ustroju płytowo-belkowego, jednoprzęsłowego. Konstrukcję pomostu stanowią prefabrykowane belki strunobetonowe typu T oraz płyta żelbetowa.

 

 

Charakterystyczne parametry techniczne :

Długość całkowita konstrukcji:.................................................................................  20,85 m

Rozpiętości w osi konstrukcji ................................................................................... 20,10 m

Szerokość całkowita:  ...............................................................................................  9,45 m

Wysokość konstrukcyjna: .......................................................................................... 1,31 m

Skrajnia pod obiektem:

                - drogowa: ............................................................................................ min. 5,0 m

Kąt skrzyżowania z drogą:          90°

Projektowana klasa obciążenia wg PN-EN 1991-2:2003..........................................  klasa II

 

Obiekt MD-14a w km 10+589,37 drogi DK 8

               

Projektowany obiekt inżynierski służy do przeprowadzenia drogi dodatkowej nr 14a nad przeszkodami, które stanowią: rzeka Maryna oraz szlak migracji zwierząt średnich. Obiekt zaprojektowano w formie ustroju ramowego, jednoprzęsłowego. Konstrukcję płyty stanowią prefabrykowane belki strunobetonowe typu Kujan NG.

 

 

Charakterystyczne parametry techniczne :

Długość całkowita konstrukcji: ................................................................................. 15,10 m

Rozpiętości w osi konstrukcji .................................................................................  14,30 m

Szerokość całkowita:   ............................................................................................. 8,35 m

Wysokość konstrukcyjna: ........................................................................................  0,96 m

Skrajnia pod obiektem:

                - szerokość przejścia: ..........................................................................  2×4,50 m

                - wysokość przejścia:  .............................................................................  3,15 m

                Kąt skrzyżowania z przeszkodą:  ...............................................................   91°

Projektowana klasa obciążenia wg PN-EN 1991-2:2003 ......................................   klasa II

 

Obiekt PZD-21 w km 15+613,07 drogi DK 8

               

Projektowany obiekt inżynierski służy do przeprowadzenia drogi gminnej nr 131030B oraz szlaku migracji zwierząt ponad przeszkodą, którą stanowi droga krajowa nr 8. Obiekt zaprojektowano w formie ustroju płytowo-belkowego, jednoprzęsłowego. Konstrukcję pomostu stanowią prefabrykowane belki strunobetonowe typu T oraz płyta żelbetowa.

 

 

Charakterystyczne parametry techniczne :

Długość całkowita konstrukcji:...............................................................................  23,12 m

Rozpiętości w osi konstrukcji ................................................................................  20,79 m

Szerokość całkowita: ............................................................................................. 12,00 m

Wysokość konstrukcyjna:........................................................................................  1,59 m

Skrajnia pod obiektem:

                - drogowa:.......................................................................................  min. 5,00 m

                Kąt skrzyżowania z przeszkodą:  .............................................................  82,2°

Projektowana klasa obciążenia wg PN-EN 1991-2:2003 ....................................   klasa II

 

Obiekt PZD-26 w km 17+669,00 drogi DK 8

               

Projektowany obiekt inżynierski służy do przeprowadzenia korytarza migracyjnego zwierząt dużych ponad przeszkodą, którą stanowi droga krajowa nr 8. Obiekt zaprojektowano w formie ustroju płytowo-belkowego, dwuprzęsłowego. Konstrukcja pomostu została zaprojektowana jako monolityczna, żelbetowa.

 

 

Charakterystyczne parametry techniczne :

Długość całkowita konstrukcji: ..........................................................................  31,30 m

Rozpiętości w osi konstrukcji ..........................................................  19,30 m + 15,00 m

Szerokość całkowita:  .......................................................................................  54,80 m

Wysokość konstrukcyjna:  ..................................................................................  2,29 m

Skrajnia pod obiektem:

                - drogowa:  .................................................................................  min. 4,80 m

                Kąt skrzyżowania z przeszkodą:.............................................................    90°