Obiekty
Obiekt WD-1 w km 3+920,28 drogi DK8
Projektowany obiekt inżynierski służy do przeprowadzenia drogi krajowej nr 8 ponad przeszkodą, którą stanowi droga gminna 103963B. Obiekt zaprojektowano w formie ustroju ramowego, jednoprzęsłowego. Konstrukcję płyty stanowią prefabrykowane belki strunobetonowe typu Kujan NG.
Charakterystyczne parametry techniczne WD-1:
Długość całkowita konstrukcji: .................................................................................. 15,115 m
Rozpiętości w osi drogi............................................................................................. 14,209 m
Szerokość całkowita: ................................................................................................. 13,55 m
Wysokość konstrukcyjna: ............................................................................................ 1,01 m
Skrajnia pod obiektem:
- drogowa: ................................................................................................. min. 4,70 m
Kąt skrzyżowania z drogą:.............................................................................................. 62,2°
Projektowana klasa obciążenia wg PN-EN 1991-2:2003................................................. klasa I
Obiekt MD-2 w km 4+333,48 drogi DK 8
Projektowany obiekt inżynierski służy do przeprowadzenia drogi krajowej nr 8 ponad przeszkodami, które stanowią szlak migracji zwierząt średnich i rów melioracyjny nr 1. Obiekt zaprojektowano w formie ustroju ramowego, jednoprzęsłowego. Konstrukcję płyty stanowią prefabrykowane belki strunobetonowe typu Kujan NG.
Charakterystyczne parametry techniczne MD-2:
Długość całkowita konstrukcji: .................................................................................... 11,60 m
Rozpiętości w osi konstrukcji...................................................................................... 10,80 m
Szerokość całkowita: ................................................................................................. 14,70 m
Wysokość konstrukcyjna: ............................................................................................ 0,92 m
Skrajnia pod obiektem:
- szerokość przejścia: ...................................................................................... 2×3,0 m
- wysokość przejścia: ......................................................................................... 3,15 m
Kąt skrzyżowania z rzeką:.................................................................................................. 90°
Projektowana klasa obciążenia wg PN-EN 1991-2:2003................................................. klasa I
Obiekt ES-3 w km 4+955,46 drogi DK 8
Projektowany obiekt inżynierski służy do przeprowadzenia drogi krajowej nr 8 ponad przeszkodami, które stanowią: droga gminna 103964B, rów melioracyjny nr 2 oraz szlak migracji zwierząt średnich. Obiekt zaprojektowano w formie ustroju płytowo-belkowego, 6-przęsłowego. Konstrukcję pomostu stanowią prefabrykowane belki strunobetonowe typu T oraz płyta żelbetowa.
Charakterystyczne parametry techniczne ES-3:
Długość całkowita konstrukcji: .................................................................................. 146,00 m
Rozpiętości w osi konstrukcji................................................. 17,80 m + 4 × 27,00 m + 17,80 m
Szerokość całkowita: ................................................................................................. 13,90 m
Wysokość konstrukcyjna: ............................................................................................ 1,54 m
Skrajnia pod obiektem:
- drogowa: ................................................................................................ min. 4,70 m
- szerokość przejścia: ...................................................................................... 12,00 m
- wysokość przejścia: ......................................................................................... 3,50 m
Kąt skrzyżowania z drogą:.............................................................................................. 99,9°
Projektowana klasa obciążenia wg PN-EN 1991-2:2003................................................. klasa I
Obiekt MD-6 w km 6+639,55 drogi DK 8
Projektowany obiekt inżynierski służy do przeprowadzenia drogi krajowej nr 8 ponad przeszkodami, które stanowią szlak migracji zwierząt średnich i rów melioracyjny nr 4. Obiekt zaprojektowano w formie ustroju ramowego, jednoprzęsłowego. Konstrukcję płyty stanowią prefabrykowane belki strunobetonowe typu Kujan NG.
Charakterystyczne parametry techniczne :
Długość całkowita konstrukcji: .................................................................................... 13,60 m
Rozpiętości w osi konstrukcji...................................................................................... 12,80 m
Szerokość całkowita: ................................................................................................. 14,30 m
Wysokość konstrukcyjna: ............................................................................................ 1,00 m
Skrajnia pod obiektem:
- szerokość przejścia: ...................................................................................... 2×4,0 m
- wysokość przejścia: ......................................................................................... 3,50 m
Kąt skrzyżowania z rzeką:.................................................................................................. 90°
Projektowana klasa obciążenia wg PN-EN 1991-2:2003................................................. klasa I
Obiekt WD-7 w km 6+941,29 drogi DK 8
Projektowany obiekt inżynierski służy do przeprowadzenia drogi krajowej nr 8 ponad przeszkodą, którą stanowi droga gminna nr 9B, publiczna dz. nr 407 w obrębie ew. Skindzierz. Obiekt zaprojektowano w formie ustroju ramowego, jednoprzęsłowego. Konstrukcję płyty stanowią prefabrykowane belki strunobetonowe typu Kujan NG.
Charakterystyczne parametry techniczne :
Długość całkowita konstrukcji: .................................................................................... 13,35 m
Rozpiętości w osi konstrukcji...................................................................................... 12,55 m
Szerokość całkowita: ................................................................................................. 14,05 m
Wysokość konstrukcyjna: ............................................................................................ 1,01 m
Skrajnia pod obiektem:
- drogowa: ................................................................................................. min. 4,70 m
Kąt skrzyżowania z drogą:................................................................................................. 90°
Projektowana klasa obciążenia wg PN-EN 1991-2:2003................................................. klasa I
Obiekt WD-13 w km 10+218,80 drogi DK 8
Projektowany obiekt inżynierski służy do przeprowadzenia drogi krajowej nr 8 ponad przeszkodą, którą stanowi droga powiatowa DG1334B. Obiekt zaprojektowano w formie ustroju ramowego, jednoprzęsłowego. Konstrukcję płyty stanowią prefabrykowane belki strunobetonowe typu Kujan NG.
Charakterystyczne parametry techniczne :
Długość całkowita konstrukcji: .................................................................................... 14,11 m
Rozpiętości w osi konstrukcji...................................................................................... 13,31 m
Szerokość całkowita: ................................................................................................. 14,05 m
Wysokość konstrukcyjna: ............................................................................................ 1,00 m
Skrajnia pod obiektem:
- drogowa: ................................................................................................. min. 4,80 m
Kąt skrzyżowania z drogą:.............................................................................................. 88,1°
Projektowana klasa obciążenia wg PN-EN 1991-2:2003................................................. klasa I
Obiekt MD-14 w km 10+589,37 drogi DK 8
Projektowany obiekt inżynierski służy do przeprowadzenia drogi krajowej nr 8 ponad przeszkodami, które stanowią: rzeka Maryna oraz szlak migracji zwierząt średnich. Obiekt zaprojektowano w formie ustroju ramowego, jednoprzęsłowego. Konstrukcję płyty stanowią prefabrykowane belki strunobetonowe typu Kujan NG.
Charakterystyczne parametry techniczne :
Długość całkowita konstrukcji: .................................................................................... 15,10 m
Rozpiętości w osi konstrukcji...................................................................................... 14,30 m
Szerokość całkowita: ................................................................................................. 14,30 m
Wysokość konstrukcyjna: ............................................................................................ 0,97 m
Skrajnia pod obiektem:
- szerokość przejścia: .................................................................................... 2×4,50 m
- wysokość przejścia: ......................................................................................... 3,15 m
Kąt skrzyżowania z rzeką:.................................................................................................. 90°
Projektowana klasa obciążenia wg PN-EN 1991-2:2003................................................. klasa I
Obiekt PZDs-17 w km 12+181,43 drogi DK 8
Projektowany obiekt inżynierski służy do przeprowadzenia drogi krajowej nr 8 ponad przeszkodami, które stanowią szlak migracji zwierząt średnich i rów melioracyjny nr 13. Obiekt zaprojektowano w formie ustroju ramowego, jednoprzęsłowego. Konstrukcję płyty stanowią prefabrykowane belki strunobetonowe typu Kujan NG.
Charakterystyczne parametry techniczne :
Długość całkowita konstrukcji: .................................................................................... 11,10 m
Rozpiętości w osi konstrukcji ...................................................................................... 10,30 m
Szerokość całkowita: ................................................................................................. 14,25 m
Wysokość konstrukcyjna: ............................................................................................ 0,88 m
Skrajnia pod obiektem:
- szerokość przejścia: .................................................................................... 2×3,00 m
- wysokość przejścia: ......................................................................................... 3,50 m
Kąt skrzyżowania z rzeką:............................................................................................... 88,6°
Projektowana klasa obciążenia wg PN-EN 1991-2:2003................................................. klasa I
Obiekt PZM-18 w km 13+043,94 drogi DK 8
Projektowany obiekt inżynierski służy do przeprowadzenia drogi krajowej nr 8 ponad przeszkodą, którą stanowi droga gminna nr 131141B. Obiekt zaprojektowano w formie ustroju ramowego, jednoprzęsłowego. Konstrukcję płyty stanowią prefabrykowane belki strunobetonowe typu Kujan NG.
Charakterystyczne parametry techniczne :
Długość całkowita konstrukcji: .................................................................................... 18,72 m
Rozpiętości w osi konstrukcji...................................................................................... 17,92 m
Szerokość całkowita: ................................................................................................. 13,10 m
Wysokość konstrukcyjna: ............................................................................................ 1,07 m
Skrajnia pod obiektem:
- drogowa: ................................................................................................. min. 4,70 m
Kąt skrzyżowania z drogą:............................................................................................. 84,90°
Projektowana klasa obciążenia wg PN-EN 1991-2:2003................................................. klasa I
Obiekt PZDd-19 w km 13+524,88 drogi DK 8
Projektowany obiekt inżynierski służy do przeprowadzenia drogi krajowej nr 8 ponad przeszkodą, którą stanowi szlak migracji zwierząt dużych. Obiekt zaprojektowano w formie ustroju ramowego, jednoprzęsłowego. Konstrukcję płyty stanowią prefabrykowane belki strunobetonowe typu Kujan NG.
Charakterystyczne parametry techniczne :
Długość całkowita konstrukcji: .................................................................................... 15,30 m
Rozpiętości w osi konstrukcji...................................................................................... 14,50 m
Szerokość całkowita: ................................................................................................. 14,25 m
Wysokość konstrukcyjna: ............................................................................................ 0,98 m
Skrajnia pod obiektem:
- szerokość przejścia: ...................................................................................... 13,50 m
- wysokość przejścia: ......................................................................................... 3,50 m
Kąt skrzyżowania z …….:.................................................................................................. 90°
Projektowana klasa obciążenia wg PN-EN 1991-2:2003................................................. klasa I
Obiekt WD-22 w km 16+310 drogi DK 8
Projektowany obiekt inżynierski służy do przeprowadzenia drogi krajowej nr 8 ponad przeszkodą, którą stanowi droga gminna nr 131156B wraz z rezerwą pod ciąg pieszo-rowerowy. Obiekt zaprojektowano w formie ustroju ramowego, jednoprzęsłowego. Konstrukcję płyty stanowią prefabrykowane belki strunobetonowe typu Kujan NG.
Charakterystyczne parametry techniczne :
Długość całkowita konstrukcji: .................................................................................... 13,60 m
Rozpiętości w osi konstrukcji...................................................................................... 12,80 m
Szerokość całkowita: ................................................................................................. 13,10 m
Wysokość konstrukcyjna: ............................................................................................ 0,98 m
Skrajnia pod obiektem:
- drogowa: ................................................................................................. min. 4,70 m
Kąt skrzyżowania z drogą:.............................................................................................. 89,5°
Projektowana klasa obciążenia wg PN-EN 1991-2:2003................................................. klasa I
Obiekt MD-23 w km 16+414,43 drogi DK 8
Projektowany obiekt inżynierski służy do przeprowadzenia drogi krajowej nr 8 ponad przeszkodami, które stanowią: rzeka Olszanka oraz szlak migracji zwierząt dużych. Obiekt zaprojektowano w formie ustroju płytowo-belkowego, trójprzęsłowego. Konstrukcję pomostu stanowią prefabrykowane belki strunobetonowe typu T oraz płyta żelbetowa.
Charakterystyczne parametry techniczne :
Długość całkowita konstrukcji: .................................................................................... 41,10 m
Rozpiętości w osi konstrukcji....................................................... 10,00 m + 18,60 m + 10,00 m
Szerokość całkowita: ................................................................................................. 14,25 m
Wysokość konstrukcyjna: ............................................................................................ 1,19 m
Skrajnia pod obiektem:
- szerokość przejścia: .................................................................................... 2×9,00 m
- wysokość przejścia: ......................................................................................... 4,50 m
Kąt skrzyżowania z drogą:................................................................................................. 90°
Projektowana klasa obciążenia wg PN-EN 1991-2:2003............................................... klasa I
Obiekt WD-24 w km 16+586,24 drogi DK 8
Projektowany obiekt inżynierski służy do przeprowadzenia drogi krajowej nr 8 ponad przeszkodą jaką stanowi droga powiatowa nr 1339B. Obiekt zaprojektowano w formie ustroju ramowego, jednoprzęsłowego. Konstrukcję płyty stanowią prefabrykowane belki strunobetonowe typu Kujan NG.
Charakterystyczne parametry techniczne :
Długość całkowita konstrukcji: ...................................................................................14,24 m
Rozpiętości w osi konstrukcji:.................................................................................... 13,43 m
Szerokość całkowita:..................................................................................................13,10 m
Wysokość konstrukcyjna:...........................................................................................0,97 m
Skrajnia pod obiektem:
- drogowa: ............................................................................................ min. 4,80 m
Kąt skrzyżowania z drogą: ........................................................................................... 82°
Projektowana klasa obciążenia wg PN-EN 1991-2:2003............................................ klasa I
Obiekt WD-5 w km 6+516,44 drogi DK 8
Projektowany obiekt inżynierski służy do przeprowadzenia drogi gminnej nr 103962B nad przeszkodą, którą stanowi droga krajowa nr 8. Obiekt zaprojektowano w formie ustroju płytowo-belkowego, jednoprzęsłowego. Konstrukcję pomostu stanowią prefabrykowane belki strunobetonowe typu T oraz płyta żelbetowa.
Charakterystyczne parametry techniczne :
Długość całkowita konstrukcji:...................................................................................20,53 m
Rozpiętości w osi konstrukcji ................................................................................... 20,10 m
Szerokość całkowita: ............................................................................................. 10,85 m
Wysokość konstrukcyjna: .......................................................................................... 1,28 m
Skrajnia pod obiektem:
- drogowa: ........................................................................................... min. 5,0 m
Kąt skrzyżowania z drogą:.............................................................................................. 90°
Projektowana klasa obciążenia wg PN-EN 1991-2:2003......................................... klasa II
Obiekt WD-15 w km 11+302,65 drogi DK 8
Projektowany obiekt inżynierski służy do przeprowadzenia drogi gminnej nr 103468B nad przeszkodą, którą stanowi droga krajowa nr 8. Obiekt zaprojektowano w formie ustroju płytowo-belkowego, jednoprzęsłowego. Konstrukcję pomostu stanowią prefabrykowane belki strunobetonowe typu T oraz płyta żelbetowa.
Charakterystyczne parametry techniczne :
Długość całkowita konstrukcji:................................................................................. 20,85 m
Rozpiętości w osi konstrukcji ................................................................................... 20,10 m
Szerokość całkowita: ............................................................................................... 9,45 m
Wysokość konstrukcyjna: .......................................................................................... 1,31 m
Skrajnia pod obiektem:
- drogowa: ............................................................................................ min. 5,0 m
Kąt skrzyżowania z drogą: 90°
Projektowana klasa obciążenia wg PN-EN 1991-2:2003.......................................... klasa II
Obiekt MD-14a w km 10+589,37 drogi DK 8
Projektowany obiekt inżynierski służy do przeprowadzenia drogi dodatkowej nr 14a nad przeszkodami, które stanowią: rzeka Maryna oraz szlak migracji zwierząt średnich. Obiekt zaprojektowano w formie ustroju ramowego, jednoprzęsłowego. Konstrukcję płyty stanowią prefabrykowane belki strunobetonowe typu Kujan NG.
Charakterystyczne parametry techniczne :
Długość całkowita konstrukcji: ................................................................................. 15,10 m
Rozpiętości w osi konstrukcji ................................................................................. 14,30 m
Szerokość całkowita: ............................................................................................. 8,35 m
Wysokość konstrukcyjna: ........................................................................................ 0,96 m
Skrajnia pod obiektem:
- szerokość przejścia: .......................................................................... 2×4,50 m
- wysokość przejścia: ............................................................................. 3,15 m
Kąt skrzyżowania z przeszkodą: ............................................................... 91°
Projektowana klasa obciążenia wg PN-EN 1991-2:2003 ...................................... klasa II
Obiekt PZD-21 w km 15+613,07 drogi DK 8
Projektowany obiekt inżynierski służy do przeprowadzenia drogi gminnej nr 131030B oraz szlaku migracji zwierząt ponad przeszkodą, którą stanowi droga krajowa nr 8. Obiekt zaprojektowano w formie ustroju płytowo-belkowego, jednoprzęsłowego. Konstrukcję pomostu stanowią prefabrykowane belki strunobetonowe typu T oraz płyta żelbetowa.
Charakterystyczne parametry techniczne :
Długość całkowita konstrukcji:............................................................................... 23,12 m
Rozpiętości w osi konstrukcji ................................................................................ 20,79 m
Szerokość całkowita: ............................................................................................. 12,00 m
Wysokość konstrukcyjna:........................................................................................ 1,59 m
Skrajnia pod obiektem:
- drogowa:....................................................................................... min. 5,00 m
Kąt skrzyżowania z przeszkodą: ............................................................. 82,2°
Projektowana klasa obciążenia wg PN-EN 1991-2:2003 .................................... klasa II
Obiekt PZD-26 w km 17+669,00 drogi DK 8
Projektowany obiekt inżynierski służy do przeprowadzenia korytarza migracyjnego zwierząt dużych ponad przeszkodą, którą stanowi droga krajowa nr 8. Obiekt zaprojektowano w formie ustroju płytowo-belkowego, dwuprzęsłowego. Konstrukcja pomostu została zaprojektowana jako monolityczna, żelbetowa.
Charakterystyczne parametry techniczne :
Długość całkowita konstrukcji: .......................................................................... 31,30 m
Rozpiętości w osi konstrukcji .......................................................... 19,30 m + 15,00 m
Szerokość całkowita: ....................................................................................... 54,80 m
Wysokość konstrukcyjna: .................................................................................. 2,29 m
Skrajnia pod obiektem:
- drogowa: ................................................................................. min. 4,80 m
Kąt skrzyżowania z przeszkodą:............................................................. 90°